dåligt.

Dålig uppdatering - igen. Men pallar inte uppdatera varje sekund, har liksom annat för mig.


Idag hade jag ju först skola, de va som vanligt liksom. Sen hjälpte jag syrran i vanlig ordning med sin matte, men hon fattar knappt ändå så, haha!
Sen drog jag ut på en av mina o Mys promenader, Med my då ofc för er som inte fattade det. Vi har alltid lika kul, sitter bara o snacka skit på en bänk i princip, det vi gör bäst liksom, haha!

Sitter just nu o snackar med Anton på msn, han fick mig att vara uppe så då kunde jag lika gärna langa ett inlägg liksom.
Imorgon så ska jag in till stan o hjälpa han shoppa. Ska hitta en jacka, halsduk och en skjorta tydligen för under 3000 spänn, vem tror att jag inte klarar det? Jag sätter 5 spänn på att jag kan hitta allt på HM för en tusing sammanlagt! Tycker det är så roligt att shoppa åt andra, kanske ska satsa på de som yrke, haha!

Men nu ska jag faktiskt gå o lägga mig, kommer vara helt död i skolan annars. Godnatt, puss!

Kommentarer
Postat av: Jossis

SV: hahaha, men dom var inne 08 Jäähnnn xD

Uggs är skönt. Fryser aldrig. Rena rama tofflorna!

hahha, jag tänker inte ta det här. Jag berättar för dig sen, hahaha ;)

2009-09-29 @ 08:35:01
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0