design,..

Design ja, har tänkt på de ett tag och insett att det kanske är dax att fixa till den. Ska se om jag kan fixa en i programmet jag har nu "Picasa" eller om jag måste få någon annan att göra det. Vi får väl se.

Just nu är jag galet trött, är typ endast uppe för att anna vägrar låta mig gå o lägga mig, haha. Imorgon händer ingenting vad jag vet, skulle dock vilja åka in till stan o typ ta en fika eller något med någon kompis, någon som är på?

Sen pratade jag och My om att vi skulle dra ut på en av våra prommisar, vi får väl se hur det blir.

Ska väl börja dra mig mot sängen nu, ska bara övertala anna att göra samma sak, haha.

byebye!

Kommentarer
Postat av: Freja

sv: släkt idag!.. Men vad händer nästa helg? :)

2009-09-27 @ 11:15:22
URL: http://influenced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0