Dirty dancing

Just nu sitter jag och kollar lite på VMA på Mtvs hemsida eftersom jag inte pallade vara uppe natten till måndag och jag missade att den gick i repris igår kollar jag nu på internet istället, funkar lika bra det!

Stack ju ut med My ett tag förut, vi var bara ute o satt o snacka om precis allt mellan himmel o jord, riktigt skönt faktiskt! Men det sorgliga är att det börjar bli så jävla kallt ute, var tvungen att ha halsduk på mig nu, känns riktigt hemskt att sommaren är över, usch.

Men hursomhelst kom jag hem runt kvart i 10 typ, då tog jag genast reda på när Dirty Dancing började och satte mig framför tvn och väntade på att klockan skulle bli 10 då den började.
Jag absolut älskar den filmen, galet bra, sjukt sexig och härligt romatiskt också, de blir inte bättre än så!
Jag började nästan gråta i slutet av filmen för att Patrick Swayze var en sån himla bra skådespelare, det har jag alltid tyckt. Har dock bara sett just denär filmen med honom men det känns som att jag borde se de andra också!
För er som har missat nyheterna under veckan så har ju Patrick Swayze dött, riktigt synd tycker jag. Han var faktiskt en av de bästa skådespelarna tycker jag, helt otroligt hur bra han spelar i Dirty Dancing! Det skadar ju inte heller att han var sjukt snygg och gaalet sexig när han var ung, utan tvekan!

http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Entertainment/Images/patrick-swayze-dirty-dancing.jpg

R.I.P Patrick swayze <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0