filmtips.




Nu har jag varit och hyrt film borta vid macken. Det blev filmen "Boy A". Har velat se den på bio jättelänge men har aldrig haft någon som velat se den med mig så nu hyrde jag den istället!
Ovanför är trailern, jag tycker den verkar jättebra. Killens kompis är med i en serie jag följt tidigare, "Skins" om ni vet vad det är, och han e skitbra tycker jag så jag har stora förväntningar på den här filmen, hoppas verkligen att den är bra nu!

Nej nu ska jag antingen springa ner till ica en kortis o köpa poccorn eller om jag sätter igång filmen direkt, får väl se hur det blir. Hursomhelst så skriver jag nog senare, yepyep.

Kommentarer
Postat av: Jossis

JAG VILL SE!

2009-09-04 @ 20:58:48
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0