fredag!

Äntligen fredag! Så jävla skönt att äntligen få sova ut ordentligt imrn, har typ inte fått göra de sen typ tre veckor tillbaka! Galet längesen faktiskt, illa!

Idag hade vi beep-test på gympan! Så jäävla jobbigt, haha, jag har noll kondis asså, så jag gick typ av först tror jag. Haha men whatevver, det är bra att gå av tidigt för då nästa gång vi göre så ska man ha förbättrat sig, så tills dess ska jag fan ha liite mer kondis, mer än vad jag har nu iallafall.
Men det var galet läskigt på gympan när vi hade dehär beepsaken, en tjej i min klass fick typ akut astma anfall och började hyperventilera o grejer, så jävla läskigt. Men som tur var blev hon bra sen. :)

Aya, efter lunch hade vi bara workshops då jag satt med Salem & Fardowsa och planerade vår film som vi ska göra i engelskan, haha, kommer lätt inte kunna hålla mig för skratt när vi gör den, kommer döö av garv!
Vi ska typ visa vad som är typiskt svenskt typ, uppgiften heter "an idiots guide to sweden" och man ska göra allt med lite ironi typ, kommer bli galet roligt.
När vi satt o planerade där o försökte komma på lite grejer som är typiskt svenska och dom frågade mig vad vi hade för traditioner och så stod det helt still i min hjärna, kom knappt på något överhuvudtaget. Och de stod ännu mera still när dom frågade mig vad vi hade för folkdans, wtf, har vi ens någon? Har typ aldrig sett iallafall, någon annan som vet? Om ni vet, lär mig eller hitta någon film eller något så kan vi använda den i vår film, ((;

Sen mötte jag upp frida och tobbzz sen i alvik. Och tobbzz är så jävla dum, han bara drev med mig när han sa att han hade snaggat sig -.- HATAR HONOM, fyfan så jävla dum, bara för de så ska jag nångång raka skallen på han när han sover, hehehe, fan va kul, någon som är på?:DD

aanyway, ikväll har jag inga planer, ska käka snart och sen får vi se vad som händer. Funtar på att hyra en film men jag vet inte vilken, någon som har något tips?

Kommentarer
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon.For.President! -. ZvenZon.blogg.se

SV: JA alla gånger alltså! =)

Förra gången Jay-Z och Rihanna gjorde en gemensam låt, så blev den ju skit bra, denna gång håller ju inte låten samma klass. Men bra är den ju ändå! =)

2009-09-04 @ 19:37:41
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Ja vill bli brunett :D

hahaha, jahaa xD

Dansa typ det man gör runt midsommarstången, det är typiskt svenskt ;)

2009-09-04 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0