godnatt.

Skrev ju att jag skulle plugga tidigare men så mycket till plugg blev det inte. Kollade upp lite hemsidor som verkade bra men orkade inte läsa 20 sidor långa sidor (?!) så jag gav upp dedär ganska snart. Men jag vet att när jag väl kommer igång så brukar det gå rätt bra.

Men istället för att blogga satte jag mig och läste VR och gjorde korsordet i vanlig ordning i hopp om att en dag vinna två biobiljetter. Men det verkar inte gå så bra för mig på den fronten, har skickat in typ i fem gånger i rad nu och inget svar, besviken här. Okej, nu framstår jag väl som värsta gamla tanten som sitter o gör korsord hela tiden men faktiskt så gör jag dom bara av två anledningar,
1. Jag kan vinna biobiljett.
2. Det är de enda korsorden jag klarar av (hehe) och dom går på 10 minuter.

Men nu ska jag tvätta bort mitt smink osådär för att sen lägga mig och skriva ett viktigt sms till en kompis innan jag somnar, dags att reda ut lite grejer känner jag, därav smset.

Skriver imorgon förmodligen när jag kommit hem från skolan. puss&godnatt!


 

PS. Fick önskemål för ett tag sen att jag skulle lägga in mer bilder, så här kommer en bild på en väldigt oseriös och osminkad mig från igårkväll! Med andra ord så langar jag lite sexyness i bloggen, höhö. Skämt åsido, jag är inte världens snyggaste på bilden men vemfan bryr sig? Inte jag, man ska bjuda på sig själv!


Kommentarer
Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: Jaha okej, nae men det tror jag väl ändå inte! xD

Kämpa bara på, så ska du se att du lyckas med pluggandet! =)



Iallafall Godnatt! Så hörs vi i morgon! =)

2009-09-15 @ 03:21:37
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0