greys.

såg precis Greys anatomy, och jag är ledsen. Faktiskt,dom kan inte bara dö, det funkar inte. Dom måste ju överleva, två av huvudkaraktärerna kan inte bara dö. Å andra sidan har jag läst om att iaf Izzie vill lämna/ta en paus, fast jag vet inte. Jag hoppas verkligen inte, det är hemskt.

Ni som har sett dom nyare avsnitten, säg snälla ingenting. Jag hatar sånt, när folk avslöjar vad som händer i de nya avsnitten, precis som i OTH, att folk avslöjar, DET SUGER! Så, avslöja ingenting, tack!

Kommentarer
Postat av: Freja

sv: Jo visst är de? :)Somna själv nästan när jag läste sagor för dem bara haha! Jo fika i helgen! Sounds great :)

2009-09-24 @ 15:13:39
URL: http://influenced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0