I am sam & Factory Girl.



Igårkväll var jag bara hemma, tog det lite lugnt.

Först såg jag på Factory girl, den var verkligen skitbra! Den fick mig att bli väldigt nyfiken på Andy Warhol och Edie Sedgwicks liv. Om ni inte har sett Factory Girl så tycker jag verkligen att ni ska göra det, underbar men väldigt tragisk tycker jag.

Efter det var det ju Idol, inte lika kul som de tidigare avsnitten menmen.

Senare på kvällen såg jag på I am sam. Underbar, är det ord som beskriver denna film bäst. Helt klart den bästa filmen jag sett. Jag i princip grät mig igenom hela filmen, väldigt sorglig på samma gång som den är otroligt gullig. Helt klart sevärd.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska väl se om jag kan få med någon ut. Känner att jag behöver komma ut ett tag, träffa lite roligt folk. Hör av er om ni vill ses, puss!

Kommentarer
Postat av: Mia

kanske borde se factory girl då (:

2009-09-12 @ 15:03:09
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0