Idol.

hello people!

Jag är inte den bäste på att blogga precis vad de gäller att komma med uppdateringar men nu går jag ju i skolan om dagarna och sen har jag läxor o shit så då orkar jag inte blogga.

Men idag hursomhelst hade jag ju först då skola, slutade runt 2 men stannade kvar en stund för jag satt o planerade vår engelskafilm med några kompisar som vi ska filma imrn. Ska bli kulkul, fast fett svårt att försöka komma på roliga grejer att säga liksom på engelska också, haha, men vi får väl hoppas på att det går bra.

Efter skolan drog jag först hem, bokade klipptid tills imrn och sen drog jag bara hem o chillade lite fram till att vi skulle käka. Efter maten drog jag till jossan, vi tog det rätt lugnt, kollade på idol och lite sådär.

Jag älskar att idol är igång igen, älskar alla underbara människor som är så grymt duktiga på att sjunga och spela gitarr. Som den här killen tex. jag blev helt kär i han direkt. För det är så att kan man sjunga och spela gitarr är man låångt över på plussidan hos mig, för det är galet charmigt med såna killar, älskar dom! Men här, lyssna och njut ((:



Kommentarer
Postat av: kim

fett bra start på idol :)

2009-09-09 @ 16:19:29
URL: http://esber.blogg.se/
Postat av: Mia

han är riktigt duktig (:

2009-09-11 @ 18:04:03
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0