jag s-u-g-e-r!

Rubriken säger allt - jag suger! Det här har aldrig hänt förut, att jag suttit kvällen innan och i princip börjat på en uppsats! Vad har hänt?! Det var senast på lågstadiet min lärare kallade mig för mönsterelev, men jag har aldrig varit såhär dålig! Det här känns som en jävligt dum idé nu, när jag har läst igenom uppgiften, igen, känns allt för mycket, jag kommer aldrig klara det här tills imorgon! Jag har skrivit ungefär halva nu, nu ska jag skriva om hur det jag har valt, (det blev birka, kändes mycket lättare!) har påverkat min hembyggd idag, med tanke på att det är lokalhistoria, och hur det påverkat Sverige och även världen. Jag vet hur det har påverkat världen, men min hembyggd?! No fucking idea! Sen ska jag skriva källkritik också men det tänker jag att jag kan göra imorgon, ska ändå mejla in uppsatsen till min lärare har jag bestämt, han får säga vad han vill!


Men nu måste jag fortsätta så jag blir någorlunda klar ikväll så jag kan få sova! Det är tur att jag börjar sent imorgon! 
Jaja, puss nu!

Kommentarer
Postat av: pelle

har en lärare kallat dig för "mönsterelev"?

2009-09-21 @ 12:26:12
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0