klar!

Nu var jag klar då! Har tom. skickat in den till min lärare, där var jag duktig tycker jag!

Imorgon har jag halvdag, ska väl plugga på dan eller nåt. Men på kvällen var det tal om att jag skulle dra ut med My? Dunno riktigt, men det blir nog så, älskar våra promenader, galet sköna!

Haha, pratar med jossan på msn, hon tycker jag skriver för mycket, och har för lite bilder, vilket faktiskt är sant! hehe, men jag ska bättra mig, så nu tänker jag langa en bild eller två och säga godnatt!


söt bild på frida. Saknar henne, enormt.

 

 

 

En kväll jag saknar.

 

 

Riktigt gammal bild, vet inte riktigt när den är tagen, menmen, nyklippt var jag där.

 

 

Nuuu orkar jag icke mer, godnatt!


Kommentarer
Postat av: josefine

du vet att det där var 3 bilder och inte "en eller till och med 2"? xD

2009-09-21 @ 23:00:40
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/
Postat av: pelle

Ah, så du har alltså en överviktig katt?

2009-09-22 @ 10:28:50
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0