måndag,

Måndagen har kommit och helgen har tagit slut, usch. Jag vill bara ha mer helg, orkar inte plugga o ha mig, jobbigt liksom.

Menmen, idag hade vi skolfoto, svär att jag såg ut som ett cp och självklart fick jag sitta. Jag gillar inte dehär med att vara kort, det är irriterande.
Slutade 20 i fem med datorkunskap, vi satt o gjorde läxan hela lektionen som handlade om att man skulle göra massa grejer i word och faktiskt, det var svårt. Det tog typ en timme för oss att fatta hur man fick svart bakgrud till bara en rubrik och resten vanligt. Jag som trodde att man skulle klara datakunskap med ett mvg hur lätt som helst, men fan, det är ju svårt! Förvånad faktiskt.

Men aya, sen drog jag med några kompisar till konsum o köpte godis o sen drog jag hem o skulle käka.

Jag brukar nästan alltid gilla mammas mat men idag hade hon verkligen misslyckats, eller ah, hon hade översaltat. Och jag som verkligen hatar salt höll på att spy, fick säga åt pappa att fixa makaroner till mig istället, haha, vaddå lat?

Men nu ska jag sätta igång att plugga, ska skriva en uppsats(typ) om Che Guevara. Skulle först ha birka för vi skulle välja något i vår hemkomum men det var såå tråkigt så jag pallade inte ha det så jag valde Che istället efter att Anna tipsat och eftersom jag inte vet något om honom så verkar det intressant.
Så om någon är värsta experten på honom så kommentera eran msn så får ni hjälpa mig!

Nu ska jag sätta igång, har bara en vecka på mig att bli klar nu eftersom jag är extremt seg på att starta.
Menmen, skriver kanske sen, puss!

Kommentarer
Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: Du menar ifall man kan se MTV Video Music Awards 2009 på Internet?

Isåfall vet jag faktiskt inte. Men det kommer att gå i repris på MTV, på Torsdag tror jag. =)

2009-09-14 @ 21:31:31
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: pelle

hahaha, skolfoton är till för att bli dåliga ;D

2009-09-14 @ 21:40:17
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0