plugga,.

hello!

Skitseg dag det här har varit alltså, först skola, de va rätt okej, rätt roliga lektioner iallafall, måste bara säga att våra samhällskunskapslektioner är galet roliga, för vi kan inte hålla oss på rätt spår utan börjar hela tiden prata om något helt annat. Idag var det "Bum fights" som det tydligen finns massa videoklipp på och sen typ att varför man ska betala för porr när man kan se det gratis på internet. Haha, galet roliga, å andra sidan lär jag mig typ inte så mycket men vafan, kul ska man ju ha, ellerhur?

Aja, men efter skolan åkte jag in till TC och skulle byta in mina busskort mot lite pengar oså, orkar inte förklara, jag fick hursomhelst sitta i en timme i TC och dryga för att göra något som gick på 10 minuter, kul!
Sen åkte jag till alvik och sen vidare till Liljeholmen för att möta frida för att sedan åka hem igen, känder oerhört nödvändigt men vad gör man inte för att få träffa söta frida en stund?

När jag kom hem var jag galet varm och trött men sprang ner till centrum för att boka klipptid fast det var inte öppet idag, så får väl gå ner dit imorgon igen. Jag tycker det är på tiden att jag klipper mig igen, var nästan ett halvår sen nu, ska även slinga mitt hår blondare igen, just nu ser det lite knasigt ut med utväxt lite här o där, så det ska bli skönt att få göra om det!

Sen satte jag mig och läste i veckorevyn och gjorde korsordet, vilket jag bara gör för att jag kan vinna biobiljetter, har försökt vinna i 3 nummer nu på rad, hoppas jag vinner i något iallafall.
Sen var det mat och nu satte jag mig och skulle plugga spanska, vilket jag hatar. Är helt otroligt värdelös på spanska, kan väl lite lätta grejer men när det gäller nya grejer är jag värdelös och ger upp direkt. Det suger att jag måste läsa spanska i ett helt år till, fyfan vad jag kommer att faila.

Nu ska jag sätta igång med lite matte och gör spanska sen, yepyep.
Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0