Ryanair

Ryanair bara luras!


Har suttit o kollat på potentiella resor till england under höstlovet. Själva resan hem går på 4 spänn(och då får man åka från Londons flygplats klockan 6 på morgonen - 2 timmar därifrån vi ska bo) men sen så måste man betala skatt och incheckning så det blir nästan 500 spänn iallafall! Visst, 500 spänn är inte dyrt för en resa men om man jämför 4 spänn och 500 så är det stor skillnad!
Pappa säger också att man måste betala för sittplats och för att gå på toaletten?! Vad är det för stil liksom?! Helt sjukt.

Resan nedan lär det inte bli, för att åka från Londons flygplats vid 6 när vi ska bo i Birmingham vilket är(om jag har förstått saker rätt) typ 2 timmar bort, därför tror jag inte att det blir den.


Snackade ju då om att åka dit på höstlovet med Anton och hälsa på hans familj som bor där och med tanke på att jag känt dom sen jag var 2 år så känner jag dom väldigt väl så de vore roligt att åka dit.

Menmen, får prata lite mer med Anton o se hur det blir. Måste sätta igång o plugga lite nu innan jag ska kolla på idol hade jag tänkt, lär inte hinna dock menmen.

Skriver kanske mera sen, puss hejdå!


Kommentarer
Postat av: myh

JAG DÖÖÖR, TA MED MIG!!

2009-10-02 @ 21:29:08
URL: http://miinsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0