Shopping.

Idag var det ju vanlig skola, ingenting spännande.

Efter skolan åkte jag in till stan för att möta upp Anton eftersom jag somsagt skulle hjälpa han att shoppa.
Och jag måste säga att någon är skyldig mig en femma! Det han behövde var ju en jacka, en skjorta och en halsduk. Allt detta hittade vi(jag) på HM och det blev sammanlagt typ 850! Riktigt bra! Sen så köpte han en skjorta på JC också som kostade typ 400 spänn(?!) så allt tillsammans gick på 1200 ungefär.

Vår lilla shoppingrunda var oerhört rolig, doog av garv inne på HM, halvt la mig ner för att jag garva så mycket, haha! Jag tror också att Anton tyckte jag var lite jobbig som sprang fram och tillbaka mellan de olika affärerna och tvingade på honom allt möjligt,haha!



Hans snygga jacka som vi hittade på HM under Divided - 498 ;-



Jag hade lite roligt och satte på honom    Sen blev han knäpp och var tvungen
ett rosdiadem, mycket vackert!                         att dansa o ha sig xD


Nu har jag precis ätit och ska börja plugga. Jag ska renskriva en labbrapport och sen plugga lite matte! Ja, så ser min kväll ut iallafall, vad ska ni göra ikväll då? Plugga också eller?

Skriver kanske sen, puss!

Kommentarer
Postat av: mmautildah

hehe :D

elr hur ;O

2009-09-29 @ 19:18:34
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Anton

HAHAHA XD

2009-09-29 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0