skolan,.

Idag var det ju då skola som vanligt, rätt chill, hade workshops hela förmiddan. Gjorde klart våran engelska broschyr och jobbade lite matte, som jag dock inte alls förstår och det blev inte direkt bättre när jag frågade om hjälp på lektionen sen, det var en extralärare där utöver läraren som vi har som vikarie just nu, som förövrigt är grymt bra!. Men denhär läraren gjorde bara så att jag blev ännu mera förvirrad, han påminde mig sjukt mycket om vår vikarie vi hade i början an nian, mansur. Någon från tappen som kommer ihåg honom? Jag tror hursomhelst att det är samma person, rätt övertygad faktiskt.

Menmen, efter en oerhört seg dag så slutade vi vid tre och nu sitter jag här. Jag kollar tv och väntar på att pappa ska komma hem o fixa mat.

Ikväll ska jag faktiskt plugga, ska läsa boken jag lånade igår och så måste jag komma på vilken bok jag ska läsa i svenskan, jag vill ha temat Kärlek/passion för då kan jag se på the notebook sen, hehe. Men vi får väl se hur det blir, vet inte om jag vill läsa någon av dom böckerna.

Nu ska jag lägga mig ner o sova en stund, är galet trött. Skriver säkert något sen, hörs då, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0