Stalker...

hello again!

Dagen gick väl rätt bra, helt vanlig dag liksom. På eftermiddagen hade vi workshops och satt jag med Elin och pluggade hela tiden, riktigt trevligt, hon är ny så jag känner inte henne så bra men det är alltid roligt att lära känna nytt folk :)
Men när vi sen satt och räknade matte i ett klassrum kom han som jag skrev om igår typ, han som jag tyckte liknade min gamla lärare, han kom fram till oss o sa hej typ o lite så, jag sa, trevlig som jag är, självklart hej tillbaka då men fortsatte sedan att räkna. Men han gick liksom inte därifrån, han stod kvar och bara kollade på mig när jag satt och räknade, han stod i typ en timme bakom mig och bara glodde och typ väntade på att jag skulle göra fel så att han skulle få något att göra. När jag sedan behövde hjälp kom han fram och satte sig och började gå igenom något som jag inte fattade ett piss av! Han bara upprepade grejer som jag redan visste vilket gjorde mig ännu mera förvirrad!
Nu har jag konstaterat att han typ förföljer mig, asså jag lovar, jag kommer aldrig bli av med honom! Han kommer vara på alla mattelektioner och typ stå sådär bakom mig som han gjorde idag! Jag kommer få panik, jag vill inte att han ska förfölja mig! Han är seriöst galet jobbig!
Enda anledningen till att jag bad om hjälp från han igår överhuvudtaget var att jag tyckte att han såg lite ensam ut och att jag tyckte att han skulle få en chans att förklara, inte visste jag att han skulle bli min stalker...

Usch, om han kommer fram till mig imorgon och nästa vecka vet jag inte vad jag gör, kanske borde ta upp det med min mentor? Men vad ska han göra liksom? Skulle aldrig ha hjärta att kunna be någon att sluta förfölja mig, tycker synd om honom. Han har typ inte varit i sverige så länge och kan inte så mycket svenska vilket gör det bara ännu svårare att förstå när han ska gå igenom grejer.
Jag ska helt enkelt undvika honom så mycket som möjligt, med andra ord ska jag undvika stora klassrum, får hitta små rum så att han inte hittar mig...

Jaja, får väl se hur det blir med dedär.
Ikväll har jag iallfall fått lite plugg gjort, började på min historia uppsats som ska vara klar på måndag, hoppas jag hinner verkligen. Men jag har bara mig själv att skylla för att jag inte började tidigare. Men men, det blir nog bra, hoppas jag.
Var också nere på bibblan och lånade bok till svenskan och fixade nytt bibbla kort som jag hade tappat bort. Haha, roligt, sist jag lånade på mitt gamla var 2006, haha, 3 år sen! Jag är ju inte direkt stammis på bibblan om man säger så, haha!

Men nu ska jag faktiskt börja göra mig iordning, vill komma i säng tidigt ikväll. Kanske kan börja läsa i min bok lite, eller om jag fortsätter att läsa den jag redan håller på med, får se. Menmen, jag skriver väl imorgon om jag inte drar någonstans efter skolan, vilket jag dock inte tror, men man vet ju aldrig. Jag gillar faktiskt att vara hemma o ta det lugnt på fredags kvällar, kanske bara dra ut med någon kompis på promenad eller nåt senare på kvällen liksom, någon som är på?

Menmen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0