true blood

hello again!

Ikväll blev det hemmakväll för min del, lite mindre kul sådär men det är så det blir ibland.
Kvällen har jag ägnat åt att kolla på true blood, iof bara ett avsnitt änsålänge men iallafall. Första avsnittet tyckte jag var jättebra, lite som twilight fast med vuxna människor.
Jag sitter och kollar på domhär avsnitten via en hemsida som heter watchxonline.com, jag tycker att det är rätt bra, allt är inte super, utan vissa kan det bara lite halvtaskig kvalité på, tex. seventeen again & slumdog millionare, försökte se slumdog millionare nyss men ljudet var typ före bilden så det blev skitjobbigt! Får hyra den nåndag istället, på tisdag kanske, för jag är ledig sen på onsdagen så, men vi får se.
Väntar just nu på att andra avsittet utav true blood ska ladda klart så jag slipper att det hackar, yesyes. Men ska kolla nu, orkar inte vänta längre, får väl se om jag langar ett till inlägg sen.

Bye for now!

http://thefilmbloggen.files.wordpress.com/2008/11/trueblood1.jpg


Kommentarer
Postat av: josefine

SV: kvinna, lär dig läsa inläggen också xD Det under eller vart det e ;)

2009-09-20 @ 00:54:29
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0