utflykt

Har precis gjort iordning min lunch till imorgon för vi ska till Vallentuna med skolan o gå runt där o kolla på gamla gravar o grejer, kul? Inte direkt. Menmen, vi får väl se vad som händer, kanske blir helt okej ändå.

Så jävla mycket till plugg blev det inte ikväll menmen, får ta igen det en annan dag helt enkelt.

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och eventuellt kolla vem som åkte ur idol. Yesyes, men langar väl ett inlägg imorgon när jag kommer hem. Ska ta med mig kameran så om jag har några roliga bilder lägger jag väl upp dom.

Godnatt nu, puss!

Kommentarer
Postat av: mmautildah

okejokej:)

vad gör du?

2009-10-01 @ 09:46:27
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0