En räddare i nöden

http://www.universalmusic.se/media/368397/petter_single-500.jpg




En räddare i nöden är verkligen grym! Jag har suttit ända sen igår kväll och lyssnat på denna skiva, helt otroliga låtar. Det är såklart Petters nya skiva jag pratar om. Jag har alltid gillat Petter, hans låtar har alltid varit grymma, speciellt vissa. Min favorit har hittils har varit Fredrik snortare & Cecilia synd, fram till igår. Min nya absoluta favorit är Längesen. Helt underbar text som jag verkligen kan relatera till, det är som att han har skrivit om de senaste åren av mitt liv, amazing.

Den här skivan är verkligen något jag rekomenderar att ni tar o lyssnar på! Klicka in er på Spotify och sök på En räddare i nöden och voilla! Vad skulle vi göra utan spotify asså?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0