lördagskväll

Sitter och lyssnar på Andreas Gregas underbara musik, snackar med annisen på msn & väntar på att vampire diaries ska ladda. Ikväll har jag inga planer, vill dra ut men det är typ ingen som är hemma så, vad ska man göra? Jag är inte en sån som går ut själv, nej jag är en översocial person som alltid vill ha fullt med människor omkring mig för att jag ska må bra, jag blir rastlös och uttråkad när jag är ensam, menmen, finns inte så mycket man kan göra.

Vid 9 är de iallafall sista delen av Millenium på tv, så de ska jag ta o kolla på iallafall. Sen får vi se om det är någon söt person som har lust att hänga med ut sen, vi får väl se.

Skriver kanske något senare, vi får se vad som händer. Bye!

http://www.radarzine.com/wp-content/uploads/2009/12/grega_press02-370x525.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0