The last bounce

http://whatsupsthlm.se/images/content/article/3072_bounce_sista_forestallning.jpg
Grymt!

 

Publiken jublar & applåderar som om det vore The king of Pop som entrat scenen. HipHopen börjar eka ur högtalarna, det är Bounce som har entrat scenen.

 

The last Bounce, helt sanslöst bra. Detta var nog det bästa jag sett, verkligen. Blev så jävla taggad på att dansa när jag såg dom. Fan vad jag önskar att jag kunde dansa street, skulle vara så sjukt grymt! Detta var nu den sista showen i Sverige, jävligt sorgligt tycker jag. Dehär var den första & sista gången jag sett dom live. Förjävla tråkigt, menmen, det finns inte så mycket jag kan göra åt det, tyvärr. Ska se om jag kan lägga upp någon bild därifrån för syrran tog några bilder, men vi får väl se. Det blir imorgon som tidigast iallafall tror jag.

 

Nu ska jag fortsätta kolla på how i met your mother, skriver kanske imrn, vi får se.

byeee!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0