you gotta love it

You gotta love the hair

 

Mycket har hänt sedan jag bloggade sist bland annat så har jag hunnit fylla 18(yäy) & fastnat för den underbara TV serien skins, igen. Long time no see, följde den slaviskt för två år sen typ, och nu har jag fastnat igen! Helt underbar serie verkligen!

 

Grejen e den, att jag inte orkar blogga helt enkelt, jag bloggar lite när jag känner för det, och på sistone har jag inte riktigt känt för det. Har inte haft sådär jätte mkt att skriva om, men jag ska försöka få tag i lite bilder från dom senaste veckorna så kanske jag kan lägga upp dom här.

 

Just nu håller jag på att föra över bilder o grejer från min gamla datan till den nya som jag fick i födelsedagspresent. Segt gåre, men det måste göras, mamma ville ha min gamla, så jag måste rensa den på mina grejer innan de. Sen får vu se hur länge hon orkar med den, för den är galet sämst, därav den nya datan.

Nu är det ju lov, galet skönt faktiskt! Har inga speciella planer förutom att jag ska träffa freja på Torsdag & Anton på Söndag! Han har tydligen köpt värsta presenten till mig, så jag längtar lite, haha! Jag älskar att få presenter, stora som små, det är helt underbart! Ska bli väldigt spännande att se vad han kommer med, hihi!

Nej, nu pallar jag inte skriva ngt mer, får se när jag langar ett inlägg igen.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0