B Y E B Y E S U C K E R S ! ! !



Imorgon gäller det! Då åker jag, syster & mami till en liten kanarieö vid namn fuerte ventura! Gud vad glad jag är, det kunde inte ha kommit lägligare! Är så himla trött på sverige just nu, bara snö & slask, usch! Istället för att tampas med diverse snöstormar så kommer jag att ligga och sola vid en underbar pool & spana på snygga surfare! Denhär lilla ön är tydligen värsta surfön så jag kommer vara i paradiset om jag ser massa snygga surfare med bar överkropp, hehehe!

såååå, med andra ord, SO LONG SUCKERS! Ses om en vecka!


btw, förvänta er ingen neger som kommer tillbaka, för ärligt talat, de kommer inte hända, jag blir inte brun, punkt.

(vill bara passa på att gratta min underbara Myh som fyller år på onsdag, vet inte om jag kommer att ha möjlighet att gratta henne då,så jag säger det nu, likabra, grattis älskling!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0