I'm fierce, just wait

Vilket jävla liv det ska vara på alla då, förstå vad jag har sagt till dig under detta halvår som vi har bråkat nu så kanske du tillslut fattar vad det är jag menar och varför det har blivit såhär. Du har helt dig själv att skylla, försök inte ens komma med något annat.

Tanken var ju att idag så skulle jag plugga, med tanke på att jag är hemma från skolan. Men jag pluggade matte på morgonen men sen började mitt huvud att snurra så jag gav upp dedär. Okej, jag kan medje att det inte är det bästa att sitta(ligga) framför datan när jag mår såhär, men ärligt talat så orkar jag inte sova eller något, så, det här är mitt alternativ för stunden.

Nu ska jag fortsätta att prata med söta lilla myh & ska strax sätta på tvn för det är SATC strax, hihi!


http://www.charlesprogers.com/blogs/wp-content/uploads/2008/05/1satc_468x466.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0