Johan fallk maraton

http://iloapp.manuslabbet.se/blog/veckanspremiarer?ShowFile&image=1263769453.jpg

 

Igår blev det inget bloggande för jag var med Myh hela kvällen, vi hade Johan Falk maraton! Gaalet najs! Planen var att se alla sex, men med tanke på att myh somnade i mitten av första & andra & sov igenom hela tredje så gav vi(jag) upp dedär, haha!

 

Igår(lördag) var jag i stan med myh, jag shoppade lite kläder inför resan imorgon(!!) medan myh piercadde ögonbrynet!

Idag, söndag, ska jag med papi till IKEA o inhandla lite grejer till mitt rum, hihi älskar ikea!

Men nu måste jag sova för att överhuvudtaget orka med IKEA sen, yesyes! Godnatt people! Skriver nog något imrn när jag kommit hem, seeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0