lista

jag är just nu:  tankspridd,
hur gammal är du: 18 om 35 dagar!
tycker du om någon just nu: Mina vänner, men annars nej.
Jag samlar på: vänner&minnen
gröna eller röda äpplen: gröna!
gillar du golf: haha nejj
vilken tid gick du upp idag: 9 tyyyp
har du sovit i din egna säng inatt: Ja
har du strumpor på dig nu: nope
hur svarar du i telefon:  i mobilen hallå  & hemma hej dt är jennifer
är du ensam nu: yes
var vill du bo när du blir stor: Stockholm eller utomlands
är det okej att gråta: ja det är klart
när grät du senast: ett ganska bra tag sen faktiskt
vilken årstid tycker du bäst om: SOMMAR&december
vad skulle du göra om du vann en miljon: åka utomlands och stanna länge&shoppa
bär du glasögon eller linser: inget
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:  inte alls
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: beror på, 10/11
vill du gifta dig: jaa
vill du ha barn: yess
solar du ofta: På sommaren heela tiden!
är du bra på att laga mat: haha, årets skämt typ
gillar du att dansa: Jag dansar inte nykter!
är du flygrädd: nope, love it!
vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller jouice
vilken är din favoritglass:  vanilj
tror du på ett liv efter döden: nja,
tycker du om sushi: nej, usch
vad äter du helst när du ser på film: poccorn!
lever dina föräldrar tillsammans: yess
är du morgon eller kvällsmänniska: mest kväll
vilken ögonfärg har du: blååa
vilken hårfärg har du natuligt: blondie, eller ah, halvt
vilka hårfärger har du haft: blond
har du någon gång gråtit dej till sömns: tyvärr, ja
biter du på naglarna: nää, gjorde de förut dock
är du beroende av något: vänner&musik
hur ofta tränar/motionerar du: aldrig, haha! Eller ah, gympan i skolan, xD
Senaste låt du hörde:  Denbo - Orkar inte säga mer
vad gör du på helgerna: har roligt!
brukar du bädda sängen: måste, annars får jag inga pengar
hur många timmar sover du på en natt: 7 tpy
senaste bok: 1984, halvt xD
vad var det senaste du sa: vet inte, pratar med mig sj hela tiden, haha
vem kramade du senaste: maalin&sara tror jag,
saknar du någon nu: vill inte, men jo,
hur många lampor har du i ditt rum: 4
vem ringde dig senast: Myh, !<3
var du glad igår: njaaa, näe
vad är din favoritfärg: blå&svart
Har du någon Piercing: nada! Men vill ha i tungan!
Sminkar du dig: yess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0