sl...

Måndag idag då, vilket brukar innebära skola, men eftersom det är KAOS i sl trafiken ser jag ingen vidare mening med att ens försöka ta mig till skolan. Så idag blir jag hemma! Har iof spanska prov idag men skulle ändå komma såpass mycket försent så jag skulle ändå inte få komma in, med tanke på att om man är mer än en kvart försen så får man inte komma in. Jag tänker inte ta den chansen asså. Får se om jag försöker ta mig till skolan lite senare, men skulle inte satsa på det alltså.

Min dag består iallafall utav att plugga! Håller just nu på med matte, går väl sådär kan ja ju säga. Menmen, ska fortsätta plugga nu!

http://www.klottrets-fiende.se/sv/images/SL-logga.jpg



Hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0