2010

2010. Fan va overkligt det känns. Men detta år ska bli fucking awesome! Iallafall sommaren, gud vad jag längtar! Nu har jag faktiskt tröttnat på snö och kyla, ge mig sommar & fina kvällar i solen!

Rap Das Armas - 2009s sommarlåt - Vilken blir 2010s?


Men resten av 2010 då, vafan händer?

  • Fuerte Ventura i början av mars med Mam&Sis, heellooo värme!
  • Träffa min oerhört saknade göteborgsbrud! Tycker att hon kan komma upp till Stockholm snart! Om inte, då GÅR jag fan ner till Göteborg om det ska vara så!
  • Årets höjdpunkt: Fylla 18! Fyfan vad jag längtar! Då jävlar blire fest, vem är på?!
  • Danmark med Myh i sommar har det varit prat om, om det finns fler som skulle vilja hänga med, let us know!(;
  • Det skulle vara sjukt awesome om jag kunde komma iväg på en festival i sommar också, hoppashoppas att det funkar med jobb oså så jag kan komma iväg! Någon som är taggad på att hänga på?
  • Sommarjobba! Förhoppningsvis på Grönan, men vi får väl se!
  • Skulle vara killer awesome om jag kom iväg till England en gång till! Blev fucking kär i det landet!
  • Borde fan skaffa ett helgjobb eller nåt i den stilen, är alltid i behov av pengar. Måste höra med olika ställen, typ kaféer eller nåt, It's on my to-do list!

Jag har känslan av att 2010 kommer att bli ett bra år! Så länge jag har mina awesome vänner så vet jag att allt kommer att bli sjukt underbart. Keep on rocking my world.

Kommentarer
Postat av: myh

DANMARK &FESTIVAL! JAG ÄR PÅ SOM FAAAAN :D

vi skaa komma iväg till danmark!

snackade med min moster om det, hon tyckte dt lät as bra, att vi typ tar tåget dig o bah kanske stannar över några dar &typ bor på vandrarhem eller nåt, dt e as billigt oxå! :) <3

2010-01-04 @ 17:57:24
URL: http://myhlofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0