chill

Precis kommit hem från den stora staden och redan ekar the replacements ljuva musik i mina högtalare, så himla mycket bättre kan jag själv inte få det en lördagskväll som denna.

Bion var grym, riktigt cool film faktiskt! Rekomenderar att man tar sig till närmsta biograf och köper sig en biljett och går o ser den!

Ikväll vet jag inte alls vad som händer, ska försöka få någon att prata i tele med mig senare,alltid trevligt med sällskap, oavsett om det bara är via telefon. Men jag ska väl försöka ta mig tid och ork att se Twilight som jag som sagt älskar. Är inget sånt där besatt fan direkt, men jag tycker ändå att filmerna är riktigt bra! Det skadar ju inte heller att grabbarna i den filmen är to die for, hehe..

Nu ska jag gå ut o säga åt mamma att börja med maten om hon inte redan gjort det, höhö.


Vad ska ni andra göra ikväll då? Ut och festa eller kanske bara chilla hemma? Vafan händer liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0