hemmakväll

Är hemma ikväll. Daughtry går på repeat i mina hörlurar,vilket gör det ganska okej att vara hemma på en lördagskväll.

Åkte in till stan idag med annis, vi hade det myys!
På tunnelbanan in träffade jag på Krister! Han var en trevlig man som kom och satte sig bredvid mig. Han började prata om hur kallt det var ute, han frågade vad jag hette,vart jag skulle, vad jag skulle göra osv.Jag sa att jag skulle in och träffa min kompis anna och Jag höll samtidigt på att smsa med henne, så jag hade ju mobilen uppe, då började han prata om den, att den var fin, han frågade om jag hade hemligt nummer, om anna hade hemligt nummer, om alla mina nummer var hemliga, att det skulle bli lite fel om han skulle ge mig sitt nummer, jag kunde inte göra annat än att hålla med och göra mitt bästa att försöka hålla minen. Haha, riktigt rolig var han. Han fick mig att lova att hälsa och beskriva hur han såg ut till Anna så att hon skulle kunna säga hej till honom om hon såg honom. Sagt och gjort, när jag träffade anna så hälsade jag från Krister och beskrev honom så gott jag kunde!

Krister var utvecklingsstörd eller något i den stilen, men ändå så himla gullig och trevlig, det är oftast dom som är det tycker jag. Jag fick en beundrare där ett tag, jag tror han blev lite kär i mig för han kollade så kärleksfullt på mig och skulle hålla mig i handen oså, vilket gjorde det ganska svårt för omgivningen att låta bli att skratta, jag i synnerhet hade väldigt svårt att hålla mig för skratt.

Dagen fortsatte, jag och Anna sprang runt på stan och kollade i affärer och lite så, ni vet, det vanliga typ. Gick in på gallerix och köpte en liten grej som jag ska skicka iväg till en kompis imorgon, vem och vad tänker jag inte avslöja, hihi!




Kommentarer
Postat av: josefine

SV; haha, jag vet.. jag läste det efter och såg att det blev lite fel men jag orkade inte ändra xD Alla fattar förhoppningsvis ändå (A)

2010-01-19 @ 18:30:17
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0