kläppen, here we come!

Imorn (idag egentligen) åker jag upp till kläppen med bästaste Myh och kommer inte hem förens på söndag! Tanken är att vi ska åka skidor/snowboard där uppe men jag vet inte hur bra det kommer gå för att det är svinkallt där uppe. Idag var det tydligen 30 minusgrader där uppe när jag snackade med Jossan förut som redan är där uppe, så vi får väl se hur vi klarar av att fightas med kylan.


http://www.freeride.se/img/resort/skimap/large/48.jpg



Ni som känner mig vet att jag inte är den bästa på att åka skidor direkt, har gjort det en gång tidigare o det var för typ 3 år sen när jag var med Frida uppe i säfsen, och då ramlade jag och pajjade mitt knä första dan så att jag knappt kunde gå dagen efter, lagom kul. Så vi får hoppas på att det går lite bättre denhär gången.


Men nu ska jag väl, ja jag vet inte. Är inte det minsta trött så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men nåt hittar jag väl på tills jag blir trött.

Godnatt nu folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0