leedig

var ledig idag, höhö, najsnajs. gjorde typ ingenting, tanken var att jag skulle plugga, men palla liksom, hehe. åkte till skolan vid halv 3 för jag hade utv samtal 20 i 4. det var som vanligt, han snackade, och jag svarade på tilltal typ, haha, så jävla duktig.

imrn äre skola igen, suck. jaja, det får va liksom. ledig på torsdag igen, hehe, happypill!
Imrn kommer de vara snöstorm också, faan va roligt! Kommer lätt inte komma hem, jävla ö asså. Så vi får se när jag kommer hem imrn, kanske drar till nån kompis efter skolan, vi fåår väl se.

har fortfarande inte fixat nåra nya bilder på mitt nya hår, eller ja, inga snygga i varje fall. menmen, det kommer väl! höhö.


här kommer en underbar låt, grymt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0