lista

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
Ehm, då var jag nästan åtta, så jag gick väl i typ, tvåan?

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
Gick första året i gymnasiet.

FEM SNACKS DU GILLAR
popcorn,cheezballs, chips, choklad(räknas det?) & salamikorv!

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL

Driver du? Ofta man kan texten utantill till ens 2 låtar? Inte jag iallafall!

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR

Roadtrip runt USA, Åka till England en gång till(minst), Thailand vore ballt! Skulle nog shoppa en del också, heeh. Men typ...Jag vet inte!

FEM DÅLIGA VANOR

Litar på allt vad folk säger, oavsett om jag egentligen borde fatta att det dom säger inte är sant, jag lyckas alltid små obetydliga hitta fel på killar jag träffar och vill därför inte fortsätta snacka med killen, beslutsångest - Jämt! Extremt segstartad, speciellt vad gäller skolarbetet...

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA

Vara med vännerna, kolla på film, sova? hahaha. Jag gillar o göra massor, kommer bara inte på något nu, gah, irriterande.

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA

Haremsbyxor, något rosa(iiinte min grej riktigt), långkjol(haha), fult mönstrade stumpbyxor, med kanske blommor på eller nåt annat,(euw) och pälsar(tycker bara att det är sjukt fult)


FAVORITLEKSAKER
Ipod, mobilen, datan & ps2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0