Onödigt

Idag var nog den mest onödiga dagen i skolan, fattar inte varför jag kom överhuvudtaget. Hade inga lektioner fram till två, men ändå kom jag till skolan vid 10, varför? Tanken var att jag skulle plugga med min grupp i civics, men ingen orkade så de blev ingenting, haha, så jävla duktiga.
Imorgon har jag inga lektioner alls, men måste ändå åka till skolan för att jobba med civics med min grupp, men tänker nog inte dyka upp förens efter lunch iallafall.

huursomeelst...Imorgon ska jag klippa mig, naaiiizz! Äntligen lite kortare! Borde också slinga det igen, för min utväxt nu är såååå ful! Men, har dock inga pengar till de, såå det får vänta en vecka, ooohcrap. Menmen, får vara ful i håret i några dagar till...

Helgen då, Fredag ska jag ju vara med Myh, vi har snackat om att gå på bio om hon får tbx sina pengar som har försvunnit... Vi båda var sjukt taggade på att se snabba cash, någon som har sett den? Är den bra? Jag tycker att den verkar bra iallafall, om man kollar på trailern oså.

http://blogg.passagen.se/filmografen/resource/snabbacash.jpg




Kommentarer
Postat av: Tim

Den filmer VILL jag se! (måste jag se)

2010-01-23 @ 17:37:14
URL: http://karlekspojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0