sista dagen...

Idag var det sista dagen här uppe i kläppen! Känns lite sorgligt faktiskt, vi har haft så kul häruppe!

Idag har vi också åkt skidor nästan hela dan, gick in vid 3-halv4 eller nåt efter att ha varit ute sen 12 typ. Idag lärde vi oss båda att åka knappliften helt själva utan någon hjälp! Skitstolt faktiskt, haha!
Vi har hållt oss i en o samma backe hela helgen, fast vi har bara åkt nerför halva hela tiden, mer än så vågade vi inte haha! Fast vi åkte faktiskt uppför hela en gång, fast då åkte jag in i liften och ramlade, haha! Mindre lyckat. Sen gav jag upp, tog av mig skidorna och gick nerför halva där det blev lite mindre brant, haha.

Nu ikväll har jag och myh bastat två ggr, aaaaaskönt! Vi var också ute på restaurangen och käkade middag förut, fett gott, men svindyrt! Menmen, mamma betalar så de spela ingen roll, haha!

Nu har vi precis kommit ut från bastun och sitter i sängen o typ, jag har datan o Myh pratar i telefon.
Imorgon åker vi hem, ska sitta i bilen i typ 6 timmar, hääärligt! Not, menmen, jag o Myh har datan med oss så vi kanske kollar på nån film eller nåt.


Men nu ska vi spela kort! Skriver kanske nåt imrn när vi kommer hem. Yesyes.



Love bitches!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0