busy week

 

I veckan har det inte blivit något mer bloggande, men det har varit galet mycket i skolan så har varken orkat eller hunnit.

 

Men nu är det helg, så då ska jag försöka att blogga lite mer.

Helg somsagt, idag har jag inga speciella planer, ska typ bara vara hemma o ta det lugnt. Det var prat om att jag skulle träffa Linnea men vi får väl se, jag har massa att göra här hemma också. Imorgon så ska jag förmodligen på Earth Hour konserten i kungsan med Anton och Myh, så länge det inte regnar så. På söndag ska jag provjobba inför ett eventuellt sommarjobb och sen måste jag plugga.

 

Men jag sitter och kollar på tv just nu och det ska jag fortsätta med, så jag skriver inte mer förens kanske senare ikväll.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0