the vampire diaries

Hello igen!

Kvällen har spenderats framför flera avsnitt av Vampire diaries, helt underbart! Men nu ska jag sova faktiskt,är gaalet trött, det har varit en lång och stressig dag idag, så nu tänker jag vila ut mig rejält!

Imorgon är mina planer som så att jag ska tvätta på dagen, det är verkligen dags nu, har inte tvättat sen jag kom hem i princip, vilket är typ, 2 veckor sen? Bara för att man vill ta lite eget ansvar o börja tvätta själv, haha, men nu börjar det bli ont om kläder så det är fan dags!
Sen på kvällen ska jag dra mig in till stan för att träffa Myh & Anton eftersom vi ska på earth hour konserten somsagt, trevligttrevligt!


Nej nu håller jag på att somna hära, så jag ska sova nu! Godnatt!


http://www.wwf.se/source.php?id=1223425

Jag joinar, joinar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0